Forsvunden rumpe og doven feriestemning i Liseleje

Ferie stemning en doven onsdag aften i Liseleje

Ferie stemning en doven onsdag aften i Liseleje

Nedenfor står der: “Øv min røde rumpe er forsvundet”. Det skete sidste sommer 2012 – nu er det sket igen (2013)! Tænk at jeg ikke kan få lov at have min havepynt i min egen have. Nogle kalder det drengestreger. Nuvel, det er helt sikkert ikke en fru direktør fra Hellerup der har nuppet den, og vi hørte faktisk da det skete. En bil stoppede i vores T-kryds, med høj musik kørende, efter en kort pause kørte den så væk. Næste morgen var rumpen også væk. Drengestreger? Hvis nogen bliver taget i at tage kød i disken i Kvickly for 500 kr vil ingen vel kalde det drengestreger? Jeg kalder det tyveri, udført for sjov af nogle drenge der synes den er sjov. Køb en selv hvis i synes den er sjov og lad mig hygge mig med min gave fra min mand! >:-(
Øv, min røde rumpe er forsvundet! Ok,  gider du lige læse om skribentens forsvundne rumpe? Det ville du sikkert ikke, hvis det reelt drejede sig om min rumpe, men det er det heldigvis ikke. Det handler om en bryllupsdagsgave fra min søde mand, som er forsvundet en nat i uge 30 2012. Super trist at nogen mener den skulle flytte et andet sted hen. Efterlysning i Halsnæs Avis afstedkom et tip om, at den sidst var set på en campingplads øst for Hundested. Fluks jeg fik prejet, kørte gavegiveren mig beredvilligt til campingpladsen og deltog i eftersøgningen.
Nu har jeg ikke tidligere været på en fastligger campingplads, så jeg må da indrømme at jeg var noget nysgerrig, da husbonden og jeg, nærmest patruljerede, os igennem hele campingpladsens mange “veje”. Vi så mange havenisser, skilpadder, vindmøller og små vagstsomme hunde, men ingen rumpe. En time og en vabel senere, vendte vi tomhændede tilbage til Liseleje. Om jeg nogen sinde får min røde rumpe, som ligner denne her meget, tilbage ved jeg ikke…. Trist man ikke kan have sine ting stående i fred.

Have pynt, kitch

Den forsvundne røde rumpe er forsvundet igen maj 2013

There are no comments on this post.

Skriv et svar

